Formularz zawiera niepoprawne dane zaznaczone na czerwono przed kontynuacją prosimy poprawić wpisane dane

Jak dobrać rolkę BLACKROLL® do swoich potrzeb?

Dowiedz się PO CO i CZYM się rolować.

Co daje rolowanie.
Jakie są jego trzy główne cele (rolowanie przedtreningowe, rolowanie potreningowe i rolowanie terapeutyczne).
Kolejne pytanie to - jaką rolkę wybrać?
Do wyboru mamy: ▸rolki BLACKROLL® gładkie; ▸rolki BLACKROLL® z wypustkami; ▸sprzęt BLACKROLL® do pracy szczegółowej

ZOBACZ VIDEO!

Karolina Dachowska, międzynarodowy Master Trenerem BLACKROLL® zabierze Was do świata rollerów do masażu.

Rolowanie samo w sobie jest substytutem terapii manualnej. Nie powiemy, że w stu procentach ją zastąpi, natomiast śmiało możemy powiedzieć, że jest uzupełnieniem tego, czym jest klasyczny masaż sportowy czy na przykład terapia manualna.
Mówiąc o rolowaniu, możemy powiedzieć o trzech metodach rolowania.

Możemy wyróżnić rolowanie przed treningiem, rolowanie po treningu a także rolowanie w celach terapeutycznych. W świecie biegaczy bardzo często mówi się, że biegacz jest przed, w trakcie lub zaraz po kontuzji. Jak unikać kontuzji? My, razem z pomocą rolowania, postaramy się sprawić, aby kontuzja omijała Was szerokim łukiem.

Do rolowania przed treningiem, które ma na celu zwiększenie krążenia krwi, przepływ limfy, odpływ toksyn, ale przede wszystkim przygotowanie i pobudzenie naszych tkanek mięśniowo-powięziowych, wykorzystamy rolki z wypustkami. Będą one bardzo mocno i intensywnie stymulowały procesy metaboliczne naszego ciała.

Rolowanie po treningu i terapeutyczne ma za zadanie być rolowaniem regeneracyjnym. Jest świetnym substytutem terapii manualnej, a także przede wszystkim jej uzupełnieniem. Do rolowania o treningu, które możesz wykonać tak naprawdę po każdej sesji swoich ćwiczeń, wykorzystaj płaski roller. Rolka płaska ma na celu nawodnić, uelastycznić, a także rozciągnąć wszystkie struktury mięśniowo-powięziowe. Z jej wykorzystaniem w komfortowy sposób uzyskasz powiększenie zakresu ruchu, a także zmniejszenie bolesności i napięcia mięśniowego.

Rolowanie terapeutyczne jest natomiast metodą rolowania, którą wykonujemy dwa/trzy razy w tygodniu, z wykorzystaniem wszystkich produktów do rolowania BLACKROLL® do pracy szczegółowej. Wszystkie małe sprzęty mają działanie bardziej dogłębne i precyzyjne. Będą uzupełniały pracę na wałku klasycznym, przez co będą bardziej efektywne i stargetowane na napięcie lokalne, a także na dane obciążenia treningowe. Jeżeli biegasz, warto aby rozluźnić mięśnie łydki oraz ścięgna podeszwowego, achilles czy na przykład mięśnie kręgosłupa.

Może Cię również zainteresować

Zapisz się do newslettera

Już dziś otwórz się na nowości i odkryj wspaniały świat produktów niezbędnych do prowadzenia zdrowego stylu życia i efektywnej regeneracji organizmu!


Zyskaj dostęp do unikalnych produktów, wiedzy i specjalnych ofert! Zapisz sie już dziś!