Jak aktywnie spędzać czas z partnerem?

Formularz zawiera niepoprawne dane zaznaczone na czerwono przed kontynuacją prosimy poprawić wpisane dane

Jak aktywnie spędzać czas z partnerem?              

We dwoje zawsze raźniej! Nawet jeżeli do tej pory z aktywnością fizyczną nie było wam po drodze, korzystając z naszych podpowiedzi, na pewno spędzicie czas miło i w ciekawy sposób. W naszym zestawieniu przedsawiamy pomysły na aktywności niewymagające ponadprzeciętnej kondycji, a także te, w których przydadzą się nieco większe umiejętności.  

Aktywność fizyczna numer 1 - Spacer lub bieganie

Jeżeli nigdy nie biegaliście, zacznijcie od spacerów lub lekkiego i krótkiego biegu przeplatanego spacerem. Jeżeli chcecie biegać, pamiętajcie, żeby szukać miękkiego podłoża – mogą to być leśne ścieżki, polne drogi lub specjalne nawierzchnie bitumiczne do biegania, które coraz częściej pojawiają się w miastach. Zmieniajcie trasy waszych wycieczek. Nowe miejsca oraz urozmaicony krajobraz nie pozwoli wam się szybko poddać. Świetnym pomysłem na wspólną aktywność są również wycieczki górskie czy spacery wzdłuż plaży.

Aktywność fizyczna numer 2 - Masaż lub automasaż

Czy masaż może być aktywnością fizyczną? Każdy sport wymaga dwóch elementów: rozgrzewki i ćwiczeń kończących trening. Bez tych elementów możemy się nabawić kontuzji. Spróbujcie automasażu rolką BLACKROLL® STANDARD. Możecie go również wykonać w formie waszej codziennej aktywności niezależnie od tego, czy mieliście trening w danym dniu. Poczujecie się zrelaksowani, odprężeni, a wasza skóra stanie się jędrna i elastyczna. 

Jaką rolkę do masażu wybrać? - obejrzyj poradnik

rolowanie i aktywność fizyczna w grupie

Aktywność fizyczna numer 3 - Jazda na rowerze

Masz rower? Świetnie! Z kolei jeśli nie masz roweru, zawsze możesz go wypożyczyć. Rowery miejskie to dziś kwestia kilku lub kilkunastu złotych – w zależności od czasu wypożyczenia. W miejscowościach na południu Polski coraz częściej dostępne są rowery górskie z napędem elektrycznym, więc nawet gdy kondycja nie zawsze pozwalała Ci przemierzyć wszystkie wymarzone trasy, to dziś pomoże Ci rower. Jest to sport, który doskonale wzmacnia wytrzymałość organizmu i pozwala przejechać dystans umożliwiający odbycie długich wycieczek nawet dla początkujących, a w parze zawsze możecie się trochę pościgać ;) 

Aktywność fizyczna numer 4 - Speedminton

Kojarzysz, jak gra się w tenisa? Do tej gry potrzeba kortu... A kojarzysz, jak gra się w badmintona? No tak... znowu wieje i nie zagracie...
Naprzeciw tym przeciwnościom wychodzi Speedminton. Rakiety do niego przypominają trochę te do squasha czy tenisa, a lotki są znacznie cięższe i wytrzymalsze niż te do badmintona. Dzięki temu odbijasz lotkę nad ziemią, a sama lotka jest na tyle ciężka, że nie przeszkadza jej lekki wiatr. Uwaga rozgrywka potrafi być naprawdę dynamiczna!

badminton aktywność fizyczna

Aktywność fizyczna numer 5 - Wspinaczka

Choć wspinaczka w skałach czy w górach wymaga już całkiem sporych umiejętności, znajomości technik linowych czy zakupu dość drogiego sprzętu, to wyjście na ściankę wspinaczkową nie wiąże się z żadną z tych rzeczy. Na wszystkich komercyjnych ściankach wspinaczkowych można się umówić na kurs asekuracji, a potrzebne przyrządy można pożyczyć na tych obiektach za kilka złotych. Wspinanie jest tą z aktywności fizycznych, która wiąże się z budowaniem ogromnego zaufania między wspinającym a asekurującym. Wspinaczka wzmacnia siłę waszych mięśni, wpływa również na wzmocnienie kontroli balansowania ciężarem ciała i na pewno jest wyzwaniem z realizacji, którego oboje będziecie dumni.

Aktywność fizyczna numer 6 - Sporty wodne

Uprawianie sportów wodnych jest tą aktywnością fizyczną, która w  okresie letnim cieszy się coraz większą popularnością. Windsurfing, kitesurfing czy surfing na falach sprawiają wiele radości, trochę adrenaliny, a przede wszystkim pozwalają na dobrą zabawę na świerzym powietrzu. Jak przygotować się do sportów (nie tylko wodnych), aby zapobiec kontuzji ? - sprawdź nasz artykuł

sporty wodne wakeboard

Może Cię również zainteresować